مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 09:452023-11-15سياسي

تشکیل دو کمیته در دادستانی کل کشور برای رصد و پیشگیری از جرایم انتخاباتی 


دادستان کل کشور در جلسه ستاد مرکزی پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی کشور، گفت: در راستای انجام بهتر ماموریت ها لازم است دو کمیته تخصصی فضای مجازی و تبادل اطلاعات انتخاباتی در ستاد مرکزی پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی کشور ایجاد شود.

- دادستان کل کشور در جلسه ستاد مرکزی پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی کشور، گفت: در راستای انجام بهتر ماموریت ها لازم است دو کمیته تخصصی "فضای مجازی" و "تبادل اطلاعات انتخاباتی" در ستاد مرکزی پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی کشور ایجاد شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه، سومین جلسه ستاد مرکزی پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی کشور به ریاست حجت الاسلام والمسلمین موحدی دادستان کل کشور و با حضور جهانگیر معاون اجتماعی و پیشگیری از قوع جرم قوه قضاییه و دبیر ستاد و سایر اعضا برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین موحدی در ابتدای این جلسه با اشاره به جنایات بی حد و حصر رژیم غاصب اسراییل علیه مردم مظلوم و بی گناه غزه گفت: رژیم کودک کش اسراییل با این جنایات فجیع به دنبال از بین بردن حماس و ضربه زدن به محور مقاومت است.

این در حالی است که حماس صرفا یک گروه یا یک جریان سیاسی نیست بلکه تفکری است که در جان و قلب جوانان و کودکان فلسطینی ریشه دوانیده و نتیجه این تفکر همانا پیرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل دو کمیته در دادستانی کل کشور برای رصد و پیشگیری از جرایم انتخاباتی 

تشکیل دو کمیته در دادستانی کل کشور برای رصد و پیشگیری از جرایم انتخاباتی